natalie&aylin.blogg.se

10 sanningar om mig:

Publicerad 2013-04-28 11:17:59 i

Aylin här: så eftersom magas gjorde en så ska väl jag också göra en

1. Jag blir tillkallad efter mitt andranamn
2. Är inte svensk
3. Är beroende av lypsyl och tugummi
4. Har olika smeknamn av olika personer(Aye, Ayebear, Babyaye, Liin etc etc)
5. Älskar kaffe!!!
6. Skriver egna låtar
7. Älskar kläder, pengar, och accessoarer.
8. Älskar skräckfilmer och tvingar alltid med mig Magas
9. Jag har en syster
10. Jag har nästan en jacka för varje månad

Så nu vet ni lite mer om oss, inte lika dirty som ni hade hoppats vah?. Kanske nästa gång, ha det and don't forget to smile!

Lots Of Love
Aylin!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela