natalie&aylin.blogg.se

Ansiktes ånga

Publicerad 2013-04-15 22:47:51 i Gör det själv

Hellu hellu Aylin här: så idag var första dagen på praon! Det gick riktigt bra, det är så skönt att vara runt så massa trevliga personer, så när jag kom hem så var jag helt utmattad och tyckte att det verkligen skulle vara skönt med ansiktes ånga!
Det är väldigt bra för hyn och det som ångan gör är att den öppnar upp porerna så att all bakterie kan komma ut. Det är väldigt enkelt och du behöver bara tre saker: en kastrull, vatten och en handduk. Ni kanske kommer ihåg att när man är sjuk så brukar man koka vatten i en kastrull och sen ha ansiktet över det med en handduk över huvudet? Ja, men det är det ansiktes ånga är. Man borde göra det åtminstone en gång i veckan för att få en ren hy och om man vill så kan man slänga in några örter, personligen föredrar jag rosblad. Så ha ansiktet över ångan i 10-15min. Ta det lugnt och slappna av. Det gör en helt lugn och samlad. Du kan ju alltid göra som jag och sätta på några låtar från "A geishas memoirs Soundtrack". Haha, den ger mig alltid rätt känsla. Kom ihåg att du vill inte bränna dig!! Visst är det jobbigt i början men om det fortfarande bränns "bränns" så backa lite och släpp igenom lite luft genom handduken. Glöm inte att smörja in er efter ångan. Man märker resultat efter första gången och om man fortsätter med ångan så är du ett steg närmare målet!.

Lots Of Love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Postat av: Tinnnaa

Publicerad 2013-04-18 18:37:40

Jag provade och det fungerade , det va tvär bra!! Skriv mer om hur man kan göra!!! ÄLSKAR det!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-18 18:54:08

Fattar inte ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela