natalie&aylin.blogg.se

Bläää!

Publicerad 2013-04-15 21:52:47 i Natalie ❤

Natalie här:
Jag dör nationella i so/geografi imon klockan 9, lite sov morgon(JIPPI),
Har inte pluggat ett skit ahha,
Alla 9 & 6 klassare där ute som ska göra testet, plugga, och jag har några tips om man vill få ut så mycket lärande som möjligt och som jag gör när pluggar : Stänger av mobilen, sätter på musik på iPod / det ni har, sedan läser/ gör frågor, sedan går jag igenom dem och gör dom igen och sedan ber jag någon annan fråga mig frågor eller göra ett nytt tal så man tränar in det, det är alltid bra att ha en plan om hur man ska göra för då lär man sig också snabbare. Efter du är klar sätt på mobilen! Ahhaah, det är det första jag gör i alla fall;)
Nu hoppas vi alla att jag inte får IG på detta prov!
"Plugga inte surra bara göra inte drömma & glömma"

lots of love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela