natalie&aylin.blogg.se

Burt's Bees

Publicerad 2013-04-18 07:48:58 i Aylin ❤

Aylin här: ÄNTLIGEN!!! Jag har äntligen, officiellt hittat den perfekta lypsylen och för en som är beroende av lypsyl så är det stort!!! BURT'S BEES! Det finns i olika sorter men här i Göteborg så har jag bara hittar två: Burt's Bees beewax vitamin E& Peppermint, och den andra Burt's Bees with acai berry. Vill så gärna ha den med honung, granatäpple, mango butter, rosa grapefrukt, eucalyptus&menthol, kokum butter, passionfrukt..... Jag vill ha dem alla! Ska se om jag kan beställa dem. Som sagt, jag är beroende av lypsyl och då säger jag det inte på skämt. Om jag inte har den bredvid mig så blir jag stressad och letar som en galning, min läppar måste vara fuktiga annars så får jag panik.... Vet att det låter helt konstigt men dem som är beroende av lypsyl vet vad jag pratar om. Hursomhelst jag är så himla glad att jag hittade dem och inte bara gör dem underverk, dem luktar så himla gott!!!. Just nu använder jag den med papparmint och man kan känna smaken av den och gaaaaw, den är bara helt underbar. Om ni känner för att skaffa dem vilket jag tycker att ni ska göra så kan ni hitta dem på KICKS och life. Dem kostar 40kr, men det tycker jag är värt när man spenderar så mkt på andra lypsyler som är rent tekniskt bara skit!
Alla ni som är på JB konserten hoppas ni tycker om det, jag och magas är inte riktiga fans, but hey, no hate on the kid! Ingen fråga om att han har talang! Hejdå alla underbara, and don't forget to smile!

Lots Of Love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela