natalie&aylin.blogg.se

Grattis min magas!!!

Publicerad 2013-04-11 15:29:05 i Vad händer?

Hej Aylin här: oh Gud jag kan inte ens förklara hur stolt jag är över dig magas!!! Du kom in på Hvitfeldska och Omg, jag visste att du skulle klara det!!. Du har haft en lång väg och det har inte varit nedförsbackar hela vägen, men du tog dig igenom allt och oh Gud jag är så stolt och överlycklig!!! Sitter här med tårar i ögonen och kan inte sluta le. Hela släkten var på dig men jag visste från början att du skulle klara allt!! Fan, vad vi ska fira nu i helgen, haha!!!. Älskar dig stort, och grattis!!!!

Lots Of Love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela