natalie&aylin.blogg.se

Honey and sugar scrub!

Publicerad 2013-04-14 23:05:06 i Gör det själv

Aylin här: hellu hellu, vad händer? Mår ni bra? Ja, helgen är ju slut nu och det gick inte som vi hade planerat men det var helt ok! Så imon börjar min prao, ser fram emot det!! SKOLFRITT!!. Jag och magas har inte riktigt förklarat så mycket om oss själva så det ska vi göra... Men inte nu. Nu ska jag berätta lite om saker som gäller i mitt område... Ansiktsbehandling!!. Japp, vi förklarar mer senare om hur vi är som personer men det är en start om jag säger att det är Magas som står för modet och stilen medan jag står för skönheten(alltså saker som är bra för hyn, kroppen etc etc) och behandlingen, och allt det som jag riktar in mig på är DIY( do it yourself). Så för att ge det hela en liten start så tänker jag ge receptet på en av mina favoriter: honey and sugar scrub! Du behöver
-1tsk honung
-1/2tsk strösocker.
Rör ihop allt och sedan skrubbar du ansiktet med det! Så enkelt är det. Det är en skrubb så borde inte användas dagligen utan 2-3ggn i veckan och glöm inte att smörja in er med en ansiktskräm. Hoppas ni gillar det och det kommer mer imon

Lots Of Love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela