natalie&aylin.blogg.se

Juventus!

Publicerad 2013-04-10 23:06:15 i Vad händer?

Aylin här: är så sjukt stolta över er! Även om ni inte vann idag så gjorde ni ett så jävla bra jobb! Ni försvarade er så himla bra att man blev nästan tårögd, och ni kämpade in i det allra sista!!. Jag och hela min släkt har suttit och hejat på er hela vägen förutom magas(mitt smeknamn för Natalie) för hon har aldrig varit intresserad av fotboll utan mest av killarna men ni har oss andra att stötta er!! Älskar er, Juventus och stöttar er ända tills slutet.
Har inte riktigt känt mig så bra idag, lite trasslig, men är ändå sjukt taggad för att träffa min magas igen i helgen, så då får ni höra ganska mkt från oss. Ha det bra, och håll ut i 2dagar till!

Lots Of Love
Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela