natalie&aylin.blogg.se

Refreshing mask!!

Publicerad 2013-04-17 07:11:00 i Gör det själv

Aylin här: tyvärr så blev det lite problem, faktiskt stora problem på det företaget som jag praktiserar på så dem sa att jag inte skulle komma idag men förhoppningsvis så är det bättre imon. Jag såg verkligen fram emot att få jobba idag, men men, shit happens! Men jag är inte alltför ledsen. Eftersom jag vaknade tidigt och jag är en person som inte kan lägga mig igen efter att ha vaknat så jag hade en egen liten spa morgon!!! Jag gjorde en avocado mask som jag älskar, men först så klart, så gjorde jag ansiktes ånga!. Väldigt bra att göra det innan man sätter på masken. Så jag satte på lite lugnande japansk spa musik och efter 15min så satte jag på avocado masken! Recept -1 avocado -3msk oliv olja -1msk vinäger( jag tog vitvin men vilket som funkar) -1äggvita. Så mosa avocadon tills den är len och fin. Tillsätt oliv oljan och vinägern och blanda ordentligt. Så ta äggvitan i en annan skål och vispa. Sedan blandar du äggvitan med resten av blandningen Applicera på ansiktet och nacken i 20min, tvätta sedan med varmt vatten Lots Of Love Aylin&Natalie!xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela