natalie&aylin.blogg.se

Finally!!

Publicerad 2013-05-17 16:22:46 i Vad händer?

Aylin här: äntligen så är det bra väder i Göteborg!! Äntligen så börjar man känna av sommarkänslan!! Har slitit hela veckan och stressat sönder, men fan vad bra det har gått!! Med prov och allt!! Fast det är ju några veckor kvar och snart så sätts ju betygen, so just keep swimming!! Sitter nu på altanen och och fixar lite på brännan inför sommarlovet så att man ser bra ut redan då. Och medan jag njuter av solen så njuter jag också av mina kära böcker, lots!! Ha det and don't forget to smile!

Lots Of Love
Aylin!xxx

Kommentarer

Postat av: Nojiiiii

Publicerad 2013-05-19 13:14:21

Hej! Fin blogg fortsätt så! Aylin kan inte du uppdatera lite mer kanshe? Checka gärna in på min. Kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Natalie & Aylin

Läs våran blogg ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela